VFU

Kom till prsktiken idag och trodde väl inte att det direkt skulle bli något annorlunda från förrut. Nu skulle jag dessutom jobba kväll, och då är det om möjligt ännu lugnare. Jag och Clara fick hålla i gympan idag...hehe. Sedan tog vi en urinodling som vi gick och lämnade till labbet. Ska bli kul att se vad den visar. När Clara gick hem fick jag hjälpa till med det mesta som man gör. Jag fick kolla och se hur medicinerna görs iordning inför kvällen, lägga om några sår, ta hand om en person som inte lyckats hålla nummer 2, diskutera skillnad mellan transvestit och transexuell?? och dela ut mediciner. Det var en rolig dag. Hade dessutom möte med både huvudhandledaren och min handledare och det gick som på räls.

Kom just hem och ska upp och jobba imorgon kl 7. Så bussen går 6. Får nog bli till att sova en blund innan dess. Bara jag kan ta en painkiller för nu dunkar snart knät igenom huden... (var och tränade på gympa innan jobbet, tanter, den yngsta var 68 upplyste de mig om och hade hållt på i 50 år...går aldrig dit igen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0