6 dagar kvar...

Jag tycker att dt ær jobbigt att inte veta vad mænniskor tycker om mig, ær jag duktig på det jag gør? Trivs de med mig eller snackas det skit bakom ryggen...Sånt vill man veta men man vet inte. Jag vill vara omtyckt, jag hatar att inte veta.

Idag har jag jobbat 13 h, imorgon ska jag jobba 13 h och på måndag ska jag jobba 12,5 h...tror att jag kommer att vara aningen trøtt på tisdag då jag endast arbetar 6.5h...Det ær så långt jag vet just nu.

Nedrækningen har børjat...Det ær 6 arbetsdagar kvar tills jag ska åka hem igen...den 31 juli, dagen efter att jag kommer hem så skall jag ha barnkalas med slækten før mig som tydligen fyllt jæmt och allt!

JAG HAR LÆRT MIG ÆNNU EN SAK FØRRESTEN:
Jag vill inte arbeta med gamla i mitt liv. Fan va det ær boring! De kan vara himla søta, men det kan ju barn med och barns bajs ær mindre æckligt att ta hand om och de ær mer medgørliga och positiva infør framtiden...I'm I right or what?

Kommentarer
Postat av: Segvall

Hur kan man inte tycka om dig Sandra, du är ju så himla underbar !!! Ses snart, kram

2010-07-25 @ 00:36:09
Postat av: Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara att radera den hära kommentaren eller nå:)



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-07-26 @ 23:29:25
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0