En dag på stan...

Jag och lillasyster och Hanna spenderade gårdagen i GBG. Handlade på rean och gick runt och hade det mysigt. Hanna lämnade oss tidigt för att åka till Smögen, för hon har tydligen fler kompisar än oss; typiskt!
.
Då gick jag och Jennie till Ängla café och åt pasta med gorgonzolasås och fläskfile för 65:- inkl Coca Cola...Gott var det och priset var ju kanoners!
.
Ikväll ska jag jobba på äldreboende samtidigt som John Fogerty spelar i Sofiero, så jag får nöja mig med det här ( John Fogerty var/är leadsinger i Creedens). Här är en av mina favoritlåtar med honom som soloartist.
.
"She's got baggage
She's got so much heavy baggage
The weight of the world
is on her shoulders
I wonder how she carries it around"
.
Ha en bra dag där ute i världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0