Hemma i tryggt förvar.

4 h senare och Sandydarling är i hemmets trygga vrå!

Nu kan jag lägga upp lite bilder från mitt Norgeäventyr; håll till godo :

^^Tyribo Omsorgssenter, här bodde och arbetade jag!


^^en dag på stranden...

^^födelsedagspresent från världens bästa bror
vv världens bästa småsyskon...


födelsedagspresent från syster och Uppsalaflickorna!

Spatserar i Vikersund...flott :)

DOKTOR DICK!

Cykelturen till Hönefoss tog 1 h...lite drygt. och samma hem...gott e det.

Hönefoss city...^^vv attraktionen där ny bikini inhandlades.

Sån såg jag ut för det mesta vv

På väg hem, äta, köra, ta kort...allt på en gång typ


Fler bilder kommer när mor behagar dyka upp med sin kamera.
Fråga: Gillar ni när jag lägger upp bilder?
Skönt att vara hemma igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0