Igår!

Igår var jag först ute på joggingtur på morgonen och avsutade med "världens bästa magövning" (framröstad av något amerikanskt forskarlag) Om man gör den ska man bli snygg som fasen efter bara 1 minut om dagen. Me like. Ska nog ta en före och efterbild :)
.
Sedan kom rara söta Hanna tillbaka från Smögen och vi åkte in till staden GBG och kollade i affärer och jag provade väl säkerligen en 10 gråa klänningar. Helt plötsligt fick Jennie in oss i butiken raglady där i princip ingenting kostar under 1000 kr. Där på en galge hängde en jättefin grå klänning från Lipsy London. Den satt som en smäck. Bruden gillade den och nu är den min och vi har inte längre stenar på våra axlar. 5 toast!
.
När Hanna var släppt på centralen vid tåget mot Östersund( stackare! )så gick jag och lillasyster till Hard Rock Cafe för att ge systerarna Hanna och Sara Hanson en surprice visit. Så himla kul att vi känner två systrar som heter Hanna och Sara och båda är rockiga och har en syskonblogg...Här är dom:
.
HansonSisters & SinSisters
.
Efter HRC så blev det god tomatsoppa, bröd, godis, vattenmelon och Cola till Spanien-matchen hemma hos finaste Mathilda där vi blev kvar ganska länge. Det där är en bra tjej!!

Kommentarer
Postat av: SinSisters

haha fan va sjukt!!! VI LÄNGTAR TILL NI KOMMER brudar, vi ska ha så jävla kul så ni anar inte!!! :) vilket datum?!

2010-07-09 @ 23:32:00
URL: http://sinsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0