Jobberbjudande.

Här har man gått runt och önskat sig bort från sitt jobb och i frustration över hur jag blivit behandlad sökt en massa andra jobb. Hade givit upp hoppet om att få något nytt när telefonen helt plötsligt ringer.
.
-Hejj, dette är Adecco i norjje som ringer, du har sökt jobb på ett sykehem her och jaj undrar om du fortfarande är intressert...
.
Hjälp mig vag ska jag göra? ska jag ta jobbet som ger bättre betalt , men samtidigt åka bort från Västkusten för att bo i en liten håla, hon uttryckte att det var öde och det var en fördel om jag hade bil. Men boende fick jag och lönen var 130NOK i timmen tror jag men det får jag ringa om igen isf.
.
SNÄLLA SKRIV EN KOMMENTAR MED ER ÅSIKT: jag behöver HJÄLP  och snabbt eftersom jag ska ringa tillbaka med ett svar idag!!!!!
.
AAhhhhh!

Kommentarer
Postat av: camilla..

Varför inte det är väl kul att testa något nytt???

Fast jag kan förstå att det känns jobbigt för att åka härifrån när du nyss kom.. svårt e det kan jag först..

Du välj det som känns rätt å bäst.. =) kram Din kusin =)

2010-07-05 @ 15:23:41
Postat av: carin

Så som du har klagat innan på jobbet du har nu, så är det väl klart du skall ta chansen när du väl får den.. Du fick svar på dina böner ju :-)

2010-07-05 @ 15:58:10
URL: http://carincenterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0