My birthday!

Jag har fyllit år och det har många, vældigt många uppmærksammat både på mobilen och facebook och hær,
SÅ TACK SÅ HEMSKT MYCKET FØR ALLA GRATTIS!!!

På min fødelsedag fick jag besøk av mamma, pappa, mormor och morfar vilket var jættetrevligt. Vi åt mat, åkte en liten sightseeingtur och bara myste. Tyckte att det var vældigt mysigt och dagen avslutades med sinnesjukt god choklad och sudoku.



Presenter:
Mamma och pappa: Kamera, Ramones-linne och bidrag till datorn!
Mormor och Morfar: Ring och BH från Change (till tubtopp).
Jennie Persson hade fått med ett litet paket hon med och det var precis vad jag behøvde, GODIS, TIDNING och SUDOKU, prefekt!

Så blev det en ny dag...a.k.a. bajsdagen. Efter att jag torkat bajs en hel dag så kom mina søta syskon och hælsade på mig. Vi var nere vid vattnet och dær fick jag presenter:
Jennie,Clara,Hanna och Karro: Heldag i Stockholm med "We will Rock You"- musikalen, mat och fest! Sån himla bra present och jag blev verkligen hur glad som helst. Jag har velat se den musikalen så himla længe och så ær det ju bara Queenlåtar med :)
Niklas: Mascara, døskallering och ABBA-bok.

Man kan sæga att familjen kænner mig så himla bra att jag tror att de træffat mig nån gång.
Har bara fått saker som jag vill ha och behøver. Så himla kanon!

Jag och mina syskon fick gå ganska fort från stranden då værldens regnvæder drog igång så vi kollade film och istællet før grillad korv med brød blev det kokt med film till. På morgonen tog vi, efter en god frukost, oss tur ner till byn dær det inte fanns något att se och drog vidare tillbaka dær vi lyssnade på musik, åt mat, kollade runt i de gamla rummen och bara njøt av varandras sællskap och att vi ær bæstaste vænner i værlden.

Nær det var dags før dem att åka hem så kom de fram att de køpt tre kilo godis på vægen hit, men inte ætit något...jag frågade om jag fick lite. Jag fick vælja tre godisar...HYGGLIGT! Nær jag tyckte det var lite fick jag en till, som Knicken redan ætit halva på...HaHa , det ær syskonkærlek det!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0