Räkmackan...

Jag kan inte hjälpa att tycka att idag har saker gått min väg...räkmackan har varit framme och jag gled med!
.
Mailet från Adecco kom och jag är anställd! Jag gick in till chefen och sa att från måndag så kommer inte jag mer. Hon blev inte arg. När jag berättade för jobbarkompisarna så blev en av dem glad och sprang in till chefen och fick alla mina tider. Hon hade bara en vecka kvar själv innan hon skulle bli utan jobb. Nu fick hon tre veckor till! Det kändes bra för mig för då har jag inte lämnat mina kollegor i skiten utan det kommer att komma någon som kan och som inte behöver läras upp. Ingen extra kostnad för kommunen m.a.o.
.
Lite räkmacka-varning på den va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0