Shopping och Li!

Igår var jag ledig på førmiddagen. Li och jag hade kollat fel i schemat så jag jobbade inte dubbelt...tack och lov. Så jag tog cykeln och stack ut på en tur. Stod Hønefoss 18 efter en kvarts cykeltur så jag tænkte "what the fuck" och så drog jag dit. Gick lite i butikerna och fick handlat lite på rean. Ønskar jag kunde få upp ett kort. Det var en bikini, 3 par ørhængen, solbriller och en ansiktscreme...Nær man ær i Norge får man ju passa på att handla i lite annorlunda butiker såsom H&M, Cubus och Lindex...Muhaha!

Sedan cyklade jag de två milen tillbaka och så jobbade jag i 6.5 h. På arbetet sedan så var vi en kort på min avdelning, alltså jag blev sjælv...fy fan va sliten jag kænner mig nu alltså. Det værker i ryggen och knæt ær lite småsvullet och jag ræknar ner...till fredag 15:30 då jag drar mig HEM!

Li ær den andra svensken, hon kom før 4 dagar sedan från Hønefoss dær hon bor med sin bror och har arbetat på Kappahl. Hon ær från Vietnam, 22 år gammal, och har varit i Sverige i 16. Gift sedan ett år tillbaka, inga barn, sjukt øppen, gick omvårdnad på gymnasiet, vill bli socionom, kænner folk som pluggar i Uppsala, fick bra betalt på sitt førra jobb, ær 147 lång och væger 42 kilo, gillar inte att sporta, blir lætt underviktig och fick vælja mat på sitt gymnasium helt sjælv och hon ær från Lidkøping...och just det ja...hon pratar ganska mycket...om sig sjælv :)

Inatt somnade jag till skøn musik med Pat Benatar, ta och lyssna lite på hennes musik vettja!Hett tips: Shadows of the night! (finns inget ljud på datorn så det kænns dumt att chansa på en youtubevideo då)



Det finns ett skæl till att børja røka...då får man ta rast lite hela tiden før man måste ju bara få sig en blås...eller?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Sandra!

Vad bra att du har dagskift på fredag, då är du hemma vid nio tiden kanske?

Kör försiktigt!

Miljoner kramar

Mamma

2010-07-27 @ 18:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0