Sista uppdateringen för idag...

Jag åkte till jobbet förut, helt skakis och med tankar farande runt i skallen. Ska jag verkligen göra det här...lämna min kära västkust för pengarnas skull... Ringde några samtal för att höra med några andra vad de tyckte. I svåra stunder behöver jag vägledning. Fick blandade svar...
.
Jag vågade mig även in till chefen, sa att "du vet ju att jag har varit väldigt missnöjd med det schemat som jag fick bla blabla, och jag har sökt andra jobb och nu har de ringt och erbjudit mig en avdem, jaghar ju inte skrivit på något eller så"... Hon verkade förstå och sa bara, "kommer du inte, så kommer du inte och Om du vill jobba hos oss nästa år så kommer du att få ett bättre schema kan jag lova" Jag som trodde att jag inte skulle vara välkommen tillbaka om jag skulle göra något sånt här så egentligen förlorarjag inte så mycket på att åka...mer än chansen att träffa vännerna då...
.
När jag skulle ringa till Adecco Norge så är batteriet och mobilen dött, (Undrar varför min helt nya mobil knappt håller i 2 dygn...) så jag fick låna en mobil av en på jobbet och så ringde jag lillasyster som kom in med laddaren och så pluggade jag in den och ringde. DÅ VAR DET INGEN SOM SVARADE!
.
^^tror att det var i Honofoss(röda pricken) somjagskulle jobba...ser ut att vara 3 mil från Oslo.
.
Känns som om jag har en massa frågor till Adecco men om jag får de svaren jag vill ha så kommer jag att tacka JA! Tack för all push och uppmuntran jag behöver det! LOVE <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0