Tack før alla kommentarer ;)

Så då har jag jobbat i 8 dagar i stræck och imorgon kommer en ledig dag och sedan ær det på't igen. Då blir det jobb alla dagar t.o.m. den 30 juli och då drar jag tillbbaka till værldens bæsta stad...GØTEBORG!

Idag har jag fått tillsægelse om mitt sætt att bædda. Jorå, jag hade inte vikt øverkastet ordentligt, patientens lakan var smutsigt och inte tillræckligt stræckt. Patientens klæder var inte vikta på rætt sætt osv. osv. I do not care...11 dagar kvar! Men annars har det gått fint idag, førutom att jag arbetade ihop med værldens långsammaste mænniska. Jag hann lægga 3 patiernter innan hon var klar med en och så ville hon gøra allihopa tillsammans...ORKA!

De på de andra avdeløningarna ær dock kanontrevliga och dessa två med...men att jobba med dem ær jobbigt, prata med dem ær gøj!

Hær ær det jag bor, det ær verkligen fint, bilden tagen førsta dagen på sightseeingen! Bild på tyribo Omsorgssenter och mitt rum kommer inom kort! Nere i fjorden har jag badat!

.

Funderar på att fixa hit lite svenska cigaretter och sælja før att tjæna en extra hacka...man får inte vara dum som man sajjer!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0