Vad är det jag söker...?

Frågan kom från mamma efter att jag tackat ja till att arbeta i Norge i max 3 veckor. Jag vet inte vad jag söker. Det känns som en rolig utmaning, som ett äventyr och visst jag ska till USA, men herregud är det så fel att tycka att det ska bli spännande?
.
Det känns inte helt rätt att lämna jobbet och kusten och båten och familjen och det där. Men jag är ju ung och det finns ju kvar när jag kommer hem. Jag har nu tackat JA och åker upp på söndag kväll efter jobbet vid 21:30.
.
Jag har schema med 100% och jag kan få jobba mer om jag vill. Lönen är 140NOK/h och 60 kr tillägg på kvällar. Boendet ingår och ligger precis brevid jobbet. Det kommer att bo en tjej till från Sverige där med mig. Så min tanke är att packa ner massa pocketböcker, datorn, träningskläder, fylla bagagen med konserver och nudlar och sedan ställa in GPSen och dra. Ångrar jag mig är det väl bara att åka hem...eller tänka att jag har hamnat i ett koncentrationsläger för att jag heter Sandra. Värre saker har hänt; om ni minns det där med judarna...
.
^^ ja vi elsker detta lannet...OR DO WE?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det blir säkert kul.. som du skrev e det för jävligt kan du ju bara åka hem ju.. passa på medans du kan.. kram =)

2010-07-06 @ 14:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0