Cykelturer

Idag har jag cyklat ett par mil. Alla mina ärenden och resor idag har jag tagit mig till med cykel. Först en sväng till City Gross och sedan Kungälv och hälsa på segvall och terese som satt i solen och fikade. Vidare hem till Rydén där det blev Nadal-Söderling och åt Mcdonaldsmat. Jävla skitmat. Efter det cyklade jag hem igen. Det måste ju ha blivit ett par mil det! Syns på mina armar att jag varit ute och cyklat iaf. Nice är det!
Sur är jag på mitt sommarjobb som fortfarande inte har givit mig något schema och jag ska börja om en vecka. Satans skitställe. Jag ska även planera för min 25 års fest. Hur låter  24 juli för er people? Det är så satans mycket 25-årsfester i sommar och varenda jäkla helg är ju uppbokad. Funderar på att kanske ha min den 4 september typ. Men svara på den 24 juli så jag vet!
PÅ ONSDAG SKA JAG TILL SRF!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0