Hata Sandra kvällen!

Ikväll när jag jobbade så har jag fått stressa runt som en gnu. Telefonen har ringt och mina kära gamlingar har varit på mig som satan. Jag har sprungit så fötterna glödde och jag har delat mediciner och när jag slutade så gick all luft ur mig. OH MY FRIKN' GOD! Men jag fick alla i säng och nöjda, precis lagom till att gå hem.
Jag blev anklagad för att ha stulit ett glas och att hela tiden göra fel idag...och det kan säkert ha blivit något fel idag så uppstissad som jag var där i virrvarret. Tur att natten är där och kan reda upp om det skulle vara något.
.
.

.
Nu ska jag se på film och varva ner....för imorgon ska jag jobba kväll igen...PUH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0