Nu händer det grejer...?

Ursäkta mig, märker att mina inlägg är galet trista. Om Ni undrar varför det är så dåligt med bilder så beror det på att laddaren till min kamera finns i Uppsala och jag finns i Kungälv. Men förhoppningsvis kommer den ner i helgen då söta rara hanna kommer till sveriges framsida en sväng!
.
Men idag har det hänt saker. Jag har varit inne i Göteborg och träffat Mickan och käkat på Jensens Böfhus där man får kanongod lunchbiff för bara 49:- och det smakar så sjukt bra! Efter det åkte jag till Kungälv och arbetade i 6 h. vilket man gör om man har kvällsturer. Fick gå på en ny avdelning idag men eftersom jag är så anpassningsbar så rättar jag mig och löser uppgiften HUR BRA SOM HELST! Sedan kommer jag hem till Kode och käkar lite goda kvällsmackor och lägger mig vid datorn och då går timmarna.
.
Gammal go bild på mig och fröken Mickan Örtendal!
.
Men jag har skaffat SKYPE nu så friends and enemies...here I am sandra..winkler



Kommentarer
Postat av: SinSisters

sv: JIPPIE!!!!! can't wait to see u guys!!! :) fan va kul att ni kommer, vi e med på allt vad ni vill göra. Cabo i Mexico ska vara sjukt fint, ni vet första SATC-filmen när de åker på Carries 'smekmånad' ??? Eller kanske Vegas again, en favorit i repris?! ;) Vi har skype lägg till hanna.fridh så snackar vi lite!

Pusspusssss

2010-07-01 @ 08:15:13
URL: http://sinsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0