Opepp inlägg för dagen!

Jag mår inte alls bra. Nehej! Har legat ner hela dagen iår och nu fram till tolv idag. Har ont i huvudet och lite i halsen. Kallsvettas och är ganska så snurrig. Men jag tänkte ändå jobba idag. Jag är så pank så det är bara att köra på.
.
Jag har små blåsor innanför underläppen som är vita och gör ont. Jag undrar vad det kan vara, min lillebror har likadana. Han har haft körtelfeber i två månader...Hoppas att jag inte fått nått sånt.
.
Jag är opepp och funderar på att ta bilen till jobbet idag. Lite väl segt att cykla lite över en mil när man känner sig såhär. Jag är fotfarande skitsur över mitt piss schema och kommer knappt att tjäna pengar iår eftersom alla mina pass bara är 6 tim. Jag och lillasyster jobbar ungefär lika många dagar men hon kommer att göra 300 tim medan jag gör 200. Just nu suger livets orättvisa stenhårt!
.
Bara för jag varit så satans bitter över jobbet så sökte jag tre nya jobb i fredags. Inga som jag egenligen är kvalificerad för men bara av ren jävla frustration så skickade jag svar på optikerassistent, läkarsekreterare och personlig assistent. Jag har inte skrivit på några papper på mitt sommarjobb och eftersom de behandlat mig skit så kan jag göra det tillbaka. Känns bra i tankarna, frågan är om jag skulle våga göra det på riktigt!? Men jag skulle vilja!
.
Så här kommer lite skön musik för att lätta upp stämningen. Oj, vad ball det hade varit att få se dessa sköna brudar LIVE:

Kommentarer
Postat av: Sanna

Blåsorna är med största sannorlikhet något som heter Afte. Googla det.

2010-06-21 @ 15:43:21
Postat av: Sandra her self

Tack Sanna, det kan det nog vara. Verkar stämma precis! Intressant!

2010-06-21 @ 23:16:58
URL: http://sandrassanningar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0