Plånboken är gone och jag är påväg!

Så då var det dags. Plånboken, mina pengar, mitt körkort, mitt bankkort och alla andra kort som man har är puts väck.
.
Jag märkte det när jag skulle åka till jobbet att jag inte hade nåt körkort eller plånbok...eller pengar. Så nu blir det budget för mig. Kan inte handla och får inte handla. Men nu är det polisanmält och spärrat iaf! Inte nog med detta så verkar jag inte ha ngn försäkring heller, BAJS!
.
Kollar på resor till LOS ANGELES! Jag vill verkligen bara åka dit och leva livet i 2 veckor och träffa dessa sköna babes som redan är där och njuter!! Om man jobbar riktigt hårt så är man faktiskt värd det. Har letat resor nu hela morgonen och faktiskt hittat en billig resa från Göteborg till L.A för 5453 SEK tur och retur....Någon som är sugen på att följa med. Det är ju typ billigare än charter :)
.
FROM THE NEW YORK STREETS TO THE BEACH OF L.A
ROCK 'N ROLL MUSIC ALL ACROSS THE USA!

Kommentarer
Postat av: elin

Oh jag som så gärna skulle viljat följa med...någon annan gång kanske:) Kram

2010-06-22 @ 11:50:22
Postat av: Jennie

Så hittade jag din plånbok :D

2010-06-22 @ 15:22:00
Postat av: SinSisters

ååååh fan vad nice! vi väntar på er!! Pusspuss :)

2010-06-23 @ 05:35:42
URL: http://sinsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0