The Möhipp

I lördags var det dags för möhippa för min äldsta" vän Jennie Persson...soon to be Hillbert.
.
Vi kidnappade henne och gjorde militär utbildning i Skatås med en galen serb. Snacka om träningsvärk i efterhand men man tände till ordentligt och det var hur kul som helst.
.
Lunch nere vid Big Glenn eller vad det nya stora hjulet nu heter och Jennie fick utföra uppdrag. Vi lärde oss att strippa på sportlife och sedan var det mer uppdrag som skulle utföras.
.
Middag blev det i Malins enorma penthouse crib precis i centrum med god italiensk buffe. Utgång med vip och champagne på Lounge avslutade en helt fantastisk dag. Mycket dans och sjukt lyckad dag!
.
Tack Jennie för att DU gjorde dagen så fantastisk!!!
Bilder kommer people...var så säkra!!!

Kommentarer
Postat av: Prinsessan



Skönt inlägg, nästa år är det min tur och jag hoppas att mina vänner är lika schyssta som ni verkar vara så man slipper sälja kyssar på Sergels Torg! ¨



//E

2010-06-21 @ 09:24:50
URL: http://crazycatprincess.blogg.se/
Postat av: Jennie P

Jag vill se bilder, men alla verkar undanhålla dessa för mig! Tack världens bästa tärna som i team med alla andra gjorde en drömdag för mig!



(Hilbert med ett L hihi :-)



KRAM!

2010-06-21 @ 13:58:03
Postat av: Goranoline

I really enjoyed my visit. A great site

2011-11-29 @ 09:45:17
URL: http://goranoline.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0