What kind of fool am I ?

Totalt motarbetad för tillfället...
.
Har just gått mina två introdagar när jag får mitt schema (tre dagar innan jag ska börja)...9 veckar med endast kvällar...Yippi;NOT!. Jag blir helt ställd, vad fan är problemet här. Vad händer nu med all fotboll som jag har tänkt spela i sommar? Det var verkligen det som kom först, hur ska jag kunna träna nu? Ingen har sagt någonting om bara kvällar till mig. Men det påstår dom att de har, bemanningen har sagt det till mig..men det har de inte. Några kolleger går och pratar med chefen för de vill ha mig på dagarna på avd. 7. Jag blir glad; för dom gillar mig :)
.
Nummer två, jag ska gå för en pensionerad dam som alltid går på avd. 9, jag gjorde mina introdagar på avdelning 7...Smart?; NOT!
.
Så därför har jag gjort en heldag intro på 9:an idag samt att jag varit på rehabkurs och läkemedelshanteringskurs. De berätttade samma sak som förra året och väldigt basic om de 7,5 poäng farmakologi som jag just läst..Nödvändigt? ; NOT! Men betalt fick jag iaf.
Jag undrar varför jag är totalt motarbetad. Jag vill ju spela lite fotboll i sommar, de lär ju ha uppehåll men då kan jag ju gå på friskis sommargympa som är gratis då...om jag hade varit ledig på kvällarna. Fucking SKIT!
.
Någon som har ett sommarjobb till mig? Jag har inte skrivit på några papper så jag kan börja direkt. Har serveringsvana och älskar barn, lär mig snabbt och jobbar hårt!!!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0