4 tim 50 min

Uppsala - Kode 4 tim. och 50 min. inräknat ett stopp på "GODISSTOPPET Sveriges största godisbutik?" och tankning på Statoil 1.2.3. Så det får ju anses vara helt okej tid. Väldigt mycket lastbilar och söndagsåkare på vägarna och jag undrar varför folk saktar ner till 70 på en 90-väg bara för att det kommer en kamera. Jag och Jennie provade lite igår. Att ligga lite över 100 är inga problem, inte en enda bild blev det...så någon fotomodell blir jag inte :)

Vi fick inte heller cd-spelaren att spela brända skivor så vi fick roa oss med SverigesRadio...och där gjorde de en lista på vilka bilförare som var absolut jobbigast. Min typ var näst jobbigast...De som inte blinkar! Fan, palla blinka tänker jag. Jag blinkar bara om det verkligen behövs...jag vet oftast vart jag ska !

Allra jobbigast var de som sitter och skriker och är arga på andra bilister. Jag tillhör inte riktigt den kategorin, men jag vet ju några som gör det. Och jag tycker inte att de är jobbiga, vem fan stör dom liksom?

                                 I SKOLAN:

                                  I BILEN:



Vilket känns roligast?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0