Hemköp - Siv !

Kära Bullen !
Idag råkade jag ut för något Pucko på Hemköp i Uppsala...
"Det är inte flickan på bilden som är flickan(Siv) i berättelsen"



Jag och min lillasyster hade fått varsinn mobilkupong på en gratis juice på Hemköp. Sagt och gjort så gick vi dit för att hämta ut dem...för " Gratis är Gott". Det var färskpressad apelsinjuice med annanas..Mmmm. Vi kommer fram till kassan där en Siv sitter. Hon försöker att utföra sitt uppdrag = ge mig och syster gratis juice, men lyckas inget vidare. mobilskärmen blir svart och hon får panik. Jag säger åt henne att trycka på en knapp...okej, för ett tag. Den blir svart igen. Hon skriker i panik till mig och frågar om jag kommer ihåg koden !? Hon börjar febrilt klicka på knapparna och går ut på Internet...

Då tar jag tillbaka telefonen och hon väljer att kolla på Jennies ett tag. Samtidigt ropar hon till de andra kassorna " Hur gör man med dessa mobilkupongerna?" (sån riktigt jobbig bitterfittaröst) Hon klickar febrilt på Jennies mobil och ringer upp någon och har lyckats sätta på högtalaren och den skriker ut "numret kan inte nås för tillfället..."

Jag och Jennie undrar om vi ska gå? NEJ! Hon försöker och gör på samma sätt gång efter gång och jag undrar om vi inte helt ska börja om från början...men hon vet väl för fan själv hur det är, hon ser på skärmen...Okej då liksom. Det kommer en yngre kille som nu inte kan hjälpa eftersom det står att Jennies kupong inte längre går att använda.

Nu är jag och Jennie lagom irriterade. Alla andra bakom oss i kön har bytt kassa och kommit ut, går förbi oss och skrattar tillsammans med oss åt SIV. Vi får sedan gå därifrån, UTAN JUICE och 20 minuter fattigare på liv...

Kära Hemköp ; Ska det vara så?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Moahahaha, stressade personer, jaah, vad säger vi om dom?! Chiiiiill för fan! ;)

2010-03-18 @ 13:35:51
Postat av: Carolina

Hahah - du gav mig ett gott skratt:)

2010-03-25 @ 11:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0