Lägenhet och plugg

Den 1 juni får jag en ny lägenhet. Jag , Jennie och Karro flyttar ihop i en jätestor 4:a nere i centrum för det överkomliga priset 4000 kr /person inklusive allt. Bredband, TV, el, värme och vatten. Wohooo! Det ska bli grymt skönt att flytta från min sviniga korridor. Trevliga människor...(vissa) men äckligt äckligt äckligt i köket...

 För att spara pengar inför flytten så har jag och Jennie bestämt att vi kan bo ihop (på 19 m2) ett tag och bara behöva betala en hyra. Så Jennie har sagt upp sin lägehet, så vi får väl se när den blir uthyrd. Uppsagningstiden är 2 månader. Så vi kommer att bo ihop i minst 1 månad. Vi har ju klarat det förut så det ska säkerligen gå bra, mest jobbigt kommer det väl att bli att tränga ihop alla möbler...Haha! Galet bra på att spara hoppas jag :)

Vi behöver spara eftersom vi har gratis hyra i 2 månader under sommaren här i Flogsta men bealar sommarhyra i nya lägenheten. Så vi har tänkt att vara lite smarta där...Vi får väl se hur det går. Trång lär det bli iaf och mycket kärlek ;)

Pluggar som en jävla galning, för nu är det så mycket saker att göra att jag får hjärnstillestånd. Ett PM skall läsas innan jag lägger mig...klockan är nu 00:52, dags för ännu en kopp o'boy kanske??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0