perfekt fredag

Igår var det fredag. En riktigt bra fredag dessutom. Började dagen med att springa på USA-Sara på GinaTricot och det var sjukt kul. Vi har ju inte setts sedan vi lämnade varandra i Santa Monica. Sedan en lunch med världens bästa Josefin. God thai buffe! Härligt tjöt och catching-up och en möjlig SwedenRock resenär!

Vidare till mitt hem i Kode. Fick ett ryck och ansåg att jag behövde lite mer hål i öronen ringde runt till alla frisörer i Kode (3 varav bara en tog hål). Valet var lätt. Jag och syrran drog dit. Jag tog tre hål och syster ett. Gött kändes det och jag blev nöjd. Ett uppe på toppen av örat och två som vanligt i höger...



Gjorde mig iordning och åkte in till Bagaregatan och firade Segvalls 22årsdag. Goda matpajer och en kanongod annanaspaj! Tjejsnack hela natten. Om fem år kommer vi alla ha barn kom vi fram till...vi får väl se hur det går!

Idag(lördag) på morgonen har jag och syster varit ute och sprungit. Inte tillsammans men sprungit har vi. Frågan är nu...får man se ut precis hur som helst när man tränar?



Kommentarer
Postat av: camilla.. =)

Klart att ni får ni e ju ass snygga ju som alltid.. Fint det blev med hålen.. kram

2010-03-20 @ 13:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0