Sjukt stressig dag där läraren gav mig fingret....

Torsdagen var helt insane. Det hela började med att jag kom hem rätt sent på onsdagen efter quiz och öl på smålands. Ryckte ut stygnen när jag kom hem, läste en vetenskaplig artikel och gick och la mig vid typ 02. Klockan ringde vid 6 tiden och jag gick upp och duschade. Packade det som skulle med hem...och så satte jag på datorn för att skriva in min del av PMet som som borde finnas sparat på min dator...fanns det där? Oh NO! Naturligtvis så hade det försvunnit så jag fick lägga mig och skriva fyra sidor helt improviserat sådär på morgonen och hoppades att jag fick med det som vi redan hade skrivit.

Rusade sedan till norrlands där vi skulle träffas i gruppen och skriva klart PMet och jag kom inspringande 15 min för sent. När vi skulle sätta igång fanns det inget internet så då fick vi sätta oss i datorsalen och flytta runt. Jag fick springa iväg igen och dra min väska upp för sjukhusbaacken och när jag kom fram till BMC så var jag helt genomsvett och svart under ögonen men jag hann i tid till opponeringen. Jag gjorde en värdekass opponering men jag tror att jag klarade det...vi får väl se. Läraren skulle förklara för mig att det var bara 1 sak som var viktig...jag fattade aldrig vad det var eftersom hon använde FUCK-fingret för att demonstrera den saken som var viktig och pekade rakt emot mig...Min lärare pekar fuck-you mot mig vad allt jag tänkte...

Jennie hade i all villa tillslut lyckats få tag på ett flygplan hem trots att det verkade som om det inte fanns något så jag gick från opponeringen efter att hon gett mig fingret och rusade till busshållplatsen där jag blir utkastad ur första bussen av en arg busschaufför som inte vill hjälpa mig med hur man skickar SMS för att åka till Arlanda. Då ringer jag min bästaste syster för hon fick veta av sin busschaufför(hon var hemma i Flogsta). Nästa chaufför är en kvinna, bra folk det där. Kommer ner till stationen, joggar bort till flygbussen som är sen och jag och jennir kommer fram till Arlanda 20 minuter innan flyget går. När vi sedan ska checka in så står Jennie och väljer ett tag...vill vi sitta fram eller bak...eller hur vill vi sitta?? Jag : Ta några så vi kommer hem..Hehe. Går igenom kontrollen. Jag hade en kniv och ett rakblad i min handväska...det gick igenom utan annmärkning så fritt fram tydligen. Med mig vad det mer problem det tjöt...så jag blev visiterad och jag tyckte synd om tjejen som var tvungen till det för vid det här laget luktade jag inte hallon. FINAL CALL...jag tycker jag borde hinna köpa en Cola...det hinner jag inte säger Jennie. Vi springer till gaten går på och planet lyfter. Någon från Damlandslaget satt bakom på flyget...ingen jag kände igen dock. PUH! 

Nu är jag hemma...här är det NICE! 





Have a nice day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0