Sticky fingers oskuld..

Jag var på Sticky Fingers i lördags...första gången. Sjukt nice...redan såld på stället. Gick ju dit med mina kära vänner lillasyster och Sin Sisters (Sara och Hanna). Började med förfest hos Hanna, kollade USA-bilder och tog igen det året som vi inte setts. Kändes helt weird. Senast vi sågs var i Santa Monica, men nu var det äntligen dags. Bästa av allt; när vi träffas så är det som om vi aldrig varit ifrån varandra, samtalen och garven avbryter varandra oc vi har precis samma humor...kan bero på att vi alla är retards ;)



Crucified var grymma. Spelade i princip alla sina låtar och jag headbangade och hoppade och sjöng med.
Idag har jag träningsvärk och whiskeyröst..like it!



See you laters, alligators!


Kommentarer
Postat av: SinSisters

HAHAHA!! fy faen vilka fyllepics! :) Sjukt kul å se er också girls, ni e så sköna och lika retarded som oss, gött å va på samma nivå liksom! Vi tar en reunion snart igen tycker vi?! PUSS PUSS

2010-03-22 @ 20:14:10
URL: http://sinsisters.blogg.se/
Postat av: Isa

Tack för din kommentar! :)



Det är så skönt att få konkreta bilder av personer som lyckats bli friska, det ger mig lite hopp om att det faktiskt är möjligt...



Ta hand om dig, kramar

2010-03-22 @ 20:54:25
URL: http://everydayfrometheinside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0