vaccad...

Jag längtar hem. Jag vet inte varför som jag längtar så mycket. Jag tror att det beror på att jag ska komma hem i helgen och att vi inte har någonting i skolan just nu. Hade ju sista omvårdnadstentan i torsdags och nu har vi ingenting förren på onsdag. Det enda som stod på schemat idag var att ta vaccination. Tredje sprutan mot Hepatit är tagen och nu är jag klar med det! Synd att man inte tar den för att man ska ut och resa.

Var även inne på apoteket och vandrade runt med min syster och så gick vi förbi hyllan där det står MOTION...och där finns massageolja, kondomer och glidmedel....okej de kanske räknar sex som motion...men där hängde även graviditetstest och det är ju för fan inte motion. Det fanns nämligen en hylla för intim med men där fanns bara mensskydd och såntdär. Jag tyckte att det var konstigt...Vad tycker Ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0