Vänskap

Finns det något bättre än Vänskap?

Idag låg jag först helt bakis i min säng men så tog jag mig upp och såg till att få något gjort. Tog bilen och åkte till Matilda som precis flyttat till ny lägenhet. Mycket nice och trevlig. Bäst utav allt : Helt plötsigt satt vi där, vi två som inte alltid haft det så lätt...och MÅDDE KANON! Jag är så glad för vår skull och tycker så mycket om tösen!
Anna tittade in och det var trevligt...även om jag var otippad :)

Drog vidare hem till Mickan och Emina där det blev Te och macka och EminasSuperC-vitamin drink!! Mycket god. Härligt att träffa dem igen, Emina var det i sommras senast och Mickan en snabbis på Icenta. Hur mysigt som helst!

Tog bilen och drog hem och där fanns hela familjen och väntade och pappa hade lagat räkmacka. FY FAN VA NICE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0