Hur bra är det inte då?

Igår kädes världen som den absolut tristaste platsen ever...då åt jag massa onyttigt för att känna mig bättre. Idag började dagen med en tripp till sjukhuset för att hämta ut tentan i läkemedelsberäkning. Gissa om jag blev förvånad..skrek rakt ut! JAG HADE FÅTT ALLA RÄTT! Så jävla gött! Ingen omtenta för mig inte. Ibland blir jag bara så himla impregnerad av mig själv. Att jag hade lyckats räkna ut alla dom uppgifterna utan att göra ett endaste misstag. Så dagen kunde ju inte efter detta bli annat än bra!

Efter skolan så hade vi bestämt en fotbollsdejt med klassen. Vi var 6 stycken som kom. Vi hade så sjukt roligt. Körde lite passningsövningar och lirade i en timma. Avslutade med situps och armhävningar. Nästa tilfälle blir på måndag kl 16! Ny bra tradition håller på att skapas känner jag!

Kan dagen bli bättre än fotboll och en klarad tenta? Jennie ansåg det och har precis dragit ner till stan. Jag tänkte att det får ungdomarna klara själva. Jag stannar i sängen med min huvud-, axel- och knävärk som känns helt klart värt, med tanke på min kanondag.

FOOTBALL FOR LIFE!


 Efter match i Helsingborg stod det klart...vi var i Allsvenskan...Oh yey! En otrolig dag!


En liten Sandra!

Vallen love...jag har gjort mitt andra mål!

INGET GÖR MIG GLADARE ÄN FOTBOLL!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gratttis till den klarade tentan!

Kramar mamma



2010-05-08 @ 08:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0