Jag ger det ett försök!

Just nu är jag påväg att bryta ett mönster. Jag hoppas att det resulterar i något bra. Jag vill våga testa nya saker. Jag tänker inte berätta för då är det inte lika spännande. Ett litet steg för mänskligheten, men ett stort steg för Sandra!
För jag har lärt mig:
Om man vågar bryta mönster, kan helt nya världar upstå
Tack mamma för att du ringde, du känner allt på dig när jag behöver det.
Mot Ekonomikumparken och världens bästa Uppsala SSK T2 med denna sköna dänga klingandes i öronen(längtar till Sweden Rock då man får se honom live!
!
STOR PUSS TILL VÄRLDEN

Kommentarer
Postat av: Clara

STOR PUSS TILL DIG!!!! <3

2010-05-22 @ 00:24:20
Postat av: Anonym

Så är det när man älskar någon väldigt mycket, jag finns alltid för dig!

Vi ses snart!

Tusen kramar

Mamma

2010-05-22 @ 09:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0