Lägesuppdatering.

Tack för de fina kommentarerna. Värmer otroligt!

Jag känner mig bättre, lugnare.

Nu när jag vågar skriva ut hur jag mår, och prata med människor om det kan jag känna att DÄR är skillnaden mot innan. Då jag höll det inom mig och utåt sett var gladare än gladast. Så det känns bättre, much better. Kan tänka mig att det har att göra med att jag nu är hemma i Kode <3 med världens bästa WinklerFamily!

Jag tror att det bara är att vänja sig, svackorna kommer att komma, det är en normal del av livet. Men när jag kände att jag var nere blev jag så otroligt rädd att jag skulle falla tillbaka ner på botten...där det inte fanns något hopp.

NU TILL ROLIGARE SAKER:
Tränade fotboll med Vallen igår. Min första riktiga fotbollsträning sedan korsbandsskadan. 1,5 år och 10 kilo sedan! Det gick bra! Knät satt fast, olika teknikövningar, konditionsträning och stort spel. Kommer ju lätt att åka dit även på torsdag, trots grov träningsvärk idag!

Idag fyller Lillasyster 22 år. Glöm inte att säga grattis till henne för hon är en underbar människa...känner henne mycket väl!

Japp, det var väl det. Avslutar med en fin bild på min söta syster...15 år gammal.

Grattis!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0