Shopping:

Har varit på et strålande shoppinghumör de sista. Idag handlade jag och Jennie ett cykelställ till bilen till exempel, vem blir inte glad av det?Sjukt nöjda! Vi har handlat hårfärg och jag har köpt 4 par skor senaste veckan...life is awsome. Det bästa av allt är att min hyra är 4000 kr /månad from now on och denna månad fick jag 4040 kr i studiebidrag...men man lever ju bara en enda gång.

Idag är det fredag och då kan vad som helst hända!
Lördag serveringsjobb på VG
Söndag: FLYTTA!!!

Kommentarer
Postat av: Phia

Galet snygg o fin du är Sandra!! :D

2010-05-28 @ 22:13:47
Postat av: Sandra her self

Tack sötaste Phialotta!

2010-05-29 @ 00:43:36
Postat av: SinSisters

SNYGGING!!! :)

2010-05-29 @ 17:51:54
URL: http://sinsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0