Svacka?

Jag vet inte riktigt vad problemet är...men det känns inte helt ok, livet!

Jag har det väldigt bra, klarar mina tentor, festar, lever och trivs. Men det är någonting som är fel. Jag känner mig ledsen. Jag står gärna över aktiviteter. Jag är väldigt trött och somnar på dagarna. Jag blir triggad av saker som jag inte vanligtvis inte skulle bry mig om.

Det känns som om jag är i en svacka, som om mina antidepressiva inte riktigt gör sitt jobb. Det känns lite som innan jag behövde börja ta dom. Jag hoppas att det snart går över för den här tillvaron är inte rolig. Känns liksom som om man går runt och väntar på att bryta ihop och få nån jävla ångestattck eller bara falla riktigt hårt mot botten. Jag vill aldrig till botten igen..det är fruktansvärt.

Har drömt konstiga mardrömmar några nätter nu. Jag har drömt att jag och Jennie hamnade i en bilolycka och jennie tappade sitt ben men det sydde de på igen så hon kunde åka ut på en jordenruntresa, men mina ben krossades så jag fick bo på ett rehabboende i ett år. Dår försökte jag ta livet av mig hela tiden men lyckades inte. Nästa natt så pajjade mitt knä när jag var i skolan. Så jag åkte till akuten och där skar jag upp hela armen med en skalpell och en natt drömde jag att jag försökte hänga mig med duschslangen. Känns inte det som ganska dumma drömmar, varför drömmer jag så?

Det ska bli skönt att komma hem i veckan och få vara med mamma, pappa, niklas och mina härliga och bästa vänner <3 Ingenting slår HEMMA!


Familjen i Kroatien 2006


Kommentarer
Postat av: Erika

Tycker du är modig som skriver så ärligt! Det är skönt att läsa nåt så uppriktigt.. Du är GULD Sandra! :)

kram /Erika

2010-05-10 @ 02:25:16
URL: http://erikabloggar.blogspot.com
Postat av: Pillan

Känner med dig vännen! Du vet var jag finns om du behöver prata med nån som vet...

Kramar jättemassa från andra sidan atlanten!

2010-05-10 @ 07:04:36
URL: http://karlekofsweden.blogg.se/
Postat av: camilla =)

hej hej.. Sandra du e stark å klarar denna svackan. jag finns här om du vill prata eller så.. Hoppas att vi kan hinna med å ses denna gång.. vi tänker på dej mycket här hemma å längtar efter er.. Du e stark å Guld värd... Kram

2010-05-10 @ 08:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0