Sviter av Valborg

Man får en del skavanker efter att ha festat i en helg.

En sak som jag har är ett runt märke på bröstet. Det är en ganska lustig historia. Jag hade lite pengar i BH'n det är ett smart och säkert ställe...men mynt hör inte hemma där...särskilt inte om man är nickelallergiker. Jag hittade en femma där och har nu utslag som en femma på höger bröst. Sjukt snyggt.



Jag har även ett slagt blåmärke/skrapmärke på rumpan efter att jag lagt mig i min säng som inte var städad. Jag har sovit på en sax hela natten.

Ett kanonblåmärke på vaden efter att ha lett cykeln och dragit i trampan ett antal gånger.

Men värsta sviten av Valborg är ändå hur rummet såg ut....


Städa frågetecken...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0