Ångest

Idag har jag fått tillbaka lite av min ångest. Jag åt ett halvkilo godis på en timma och sedan stod demonerna och knackade på dörren...hårt. Fick lite skönheten och odjuret känsla, ni vet när alla bybor kommer och stöter på slottsporten och sjunger..."han ska dö, han ska dö".
.
.
För att kunna koppla bort gick jag in i duschen och så stod jag där i typ 30 minuter. Det är inte ofta man är i duschen så länge och fortfarande känner sig smutsig när man kliver ur.
.
Nu börjar det åtminstonde lugna ner sig och jag har lyckats rida ut stormen. Jag har väldigt mycket på att göra listan...men jag tror jag ska slänga på en film och drömma mig bort innan jag överhuvudtaget tänker på att göra något vettig.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0