Födelsedagspresenter!

När jag fyllde år och hade 25 års fest fick jag bara bra presenter!
-
Jag vill att ni ska veta att jag använder dom jättemycket. Av the gang fick jag en One Peice som är på under mys och lata dagar. Den är helt amazing!
.
Av the Hilberts fick jag ett armband! Tipp topp och det sitter på armleden under de finare tillställningarna!
,
-
Av Malin fick jag Grey's boxar...det är vårt hushålls sätt att plugga inför tentor...Mycket bra och lärorikt!
-
Av Elin fick jag linne och armband och örhängen. Debbie Harry på linnet och det har använts många gånger bland annat här...på klassmyset:
-
Jag fick ju även en hel del alkohol, biobiljetter, parfymer, presentkort och sånt. Det behöver man inte vara rädd att jag inte använder. ( fotbollstjejrna: jag har kollat ut vad jag vill göra nu men det måste vänta på bättre väder...)
-
Jag fick bara bra presenter och det är JAG SÅ GLAD FÖR. TACK ALLA SKÖNA FÖR EN UNDERBAR FEST!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0