Rock film

Jag är medlem i Buzzador, då får man testa olika kampanjer och produkter gratis och sedan ska man ge betyg på det och berätta för sina vänner m.m.
-
Just nu är jag med i Lovefilm och får hyra 4 filmer gratis för att se hur det fungerar. Har fått hem två rock filmer.
.
Suck är en vampyrfilm om ett rockband. Den är så konsig och samtidigt rolig och sjuk. Det är ingen film att se om man inte är på knasigt humör eller om man vill se Alice Cooper och Iggy Pop in action som vampyrer!
.
.
Rock Star som handlar om en kille som älskar Steel Dragon och har ett tributeband men blir sedan erbjuden att spela med i filmen. Filmen är från 2001 ochMark Whalberg och Jenifer Aniston är med...är väl inte en kanonfilm direkt men rocklåtarna radas upp och det blir man glad av!
.
.
Vill du med i Buzzador så gå in här
(mitt användarnamn är SandraWinkler om du vill bli medlem genom mig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0