Schlagerdag!

Idag har jag softat. Har sett på båda mina schlagerfilmer och blitt på otroligt bra humör. Det går inte att inte vara på bra humör när man ser dessa fantastiska framträdanden som har gjorts!
.
Imorgon har jag tenta..inte så lyckat för min del eftersom jag idag har sett och lärt mig om schlager...men man vet ju aldrig om tentan skulle bli en schlagerquiz skulle jag få alla rätt och man vet ju aldrig vad mina lärare kan få för sig...NOT!
Kommer ni ihåg gruppen Ai, med Josefin Sundstöm...
ännu bättre minns ni att vi hade sånna fruktansvärda kläder på oss!
.
Här har ni en go bit från 1988, Lottas slängning på slutet
och kolla hur galen och otroligt dumt Lasse Kroner lallar runt och löjlar sig!!
-

Här har ni Tommy Nilssons vinnarlåt från 1989 och jag säger bara,
hur kul ser inte Jerry Williams ut i kören. Snacka om att vara in the mood!
-

Så här kul kan livet vara...more to come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0