Sjukdom säljer...

Besöksrekord på bloggen när man legat inne på sykehuset. Borde kanske göra det lite mer :P
.
Tack alla sötisar som hört av sig. Känner mig lite sliten och dimmig i skallen även idag, men inte alls som igår. Det får ta och ordna upp sig det här.
.
Känner mig konstig inför måndagens praktik. Kul att komma och vara "tjejen som svimmade"...
.
men det är ju bättre än att vara denna man...jag var ju inte med på TV!!
.
Ingen idé att oro sig för jag måste ju ta mig igenom det. SUCK!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vet hur det är, du vet ju att jag också är tjejen som svimmar både här och där, men det går att ta sig igenom. Var rädd om dig och lyssna på din kropp! Älskar dig!!

Mamma

2010-11-20 @ 16:07:48
Postat av: Mortenfilippa

Great work,webmaster,nice design!

2011-03-28 @ 07:41:15
URL: http://mortenfilippa.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0