Starta bettingsite?

Jag har gått och grubblat. Jag har ju egentligen en pengamaskin i mina skador och sjukhusbesök. Om jag helt enkelt skulle bedriva betting på vad som kommer hända härnäst.
.
Lägst odds på knä och axel...och psyke platsar väl in där med. Men vågar man sig på en högoddsare så kan man kamma hem stora pengar. Lägg dina pengar på armbåge eller lilltå liksom.
.
Kan göra det ännu mer spännande genom att rösta på inom hur lång tid. 1 h, 1 dag, 1 vecka, 1 månad....osv.
.
Och till slut vart jag befinner mig på fotbollsplan, på sjukhuset, i skolan, hemma osv osv.
.
.
Jag tror jag har kommit fram till en jävla kanonidé. Vad skulle Ni lägga era pengar på? Det här kan bli spännande!
Den som satsar rätt kommer att vinna ett pris!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0