Terminens bästa och mest oväntade kväll.

Igår var det lördag. Jag var aningen deppig efter mitt sjukhusbesök och var inte så sugen på nåt. Jennie , Clara och Tilda och jag träffades och tog några drinkar. Det var väl så det var tänkt, drinkar spel och mys...det blev lite mer än så...Se och njut:
.
.
Fussball, singstar och twister, hår kort, självutlösare och maskerad, oboy, horor och egentligen gjorde vi nog allt....
.
.
.


-

.

.

Är vi inte a spitting image av Madonna?
.

det blev en hel del olika outfits den här kvällen kan man tycka!
.
-
.
Det var längesedan jag hade så jävla kul. Skrattade hela kvällen och det är ju fantastiskt hur en lite gettogether kan utveckla sig till något så roligt!
.
Fler bilder från denna kväll finns på min kära systers FB under namnet "en helt vanlig lördag". Otroligt produktiva med kameran må jag säga :) Vad hade Ni för er igår?
-
Ha en fab vecka allisammans. Håll er friska!



Kommentarer
Postat av: Abdirahmanleila

Hope you enjoyed your visit.

2011-04-05 @ 09:54:22
URL: http://abdirahmanleila.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0