Tvättmedelsmiss och blod!

Eftersom vi var ute igår så tyckte jag och Jennie att en tvättid kl 06-10 passade bra sådär dagen efter?! Så kl 06 ringde klockan och ner i tvättstugan bar det. Vi upptäcker att vi har 1 dl tvättmedel kvar...räcker inte till allt vi vill tvätta. Så lakanen kör vi med vittvättmedel och sedan tar vi en promenad till Willys och hänger på låset när de öppnar 07:00. Jag blev sjukt förvånad...vi var inte först där. Handlade tvättmedel , paprika och grapefrukt och gick och fortsatte tvätta! Så den där hurtiga morgonpromenaden var framtvingad och inte frivillig.
-
I skolan har vi lekt med blod och lärt oss hur man gör en blodtransfusion, alltså när någon får blod. Det kan ju vara bra att veta för det kan vara väldigt farligt att göra fel...och det vill man ju inte!
.
-
På eftermiddagen har jag haft en opponering och det gick hur bra som helst och det kan bero på att jag har en grym basgrupp och en grym lärare.
-
Peace out!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Känns tryggt att ni har koll på blodet!

Kanon med opponeringen!

Jag har tre muntliga redovisningar imorgon i Växjö.

Ses på söndag.

Kramar mamma

2010-11-11 @ 19:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0