Bad mood

Jag är på kasst humör och jag har bra anledningar till det...anser jag.
.
Jag misslyckades totalt på tentan igår. Hade knappt pluggat för jag tyckte att jag kunde det mesta, men om det som kom på tentan kunde jag ingenting. Är med största sannolikhet påväg mot min första omtenta. SKIT!
.
Jag har gått upp fem kilo sedan skolan började. Det är ganska mycket och jag tränar ingenting. Jag skyller på mitt onda knä men med ont knä kan man ändå cykla, crosstraina och styrketräna, det är bara hemska dåliga ursäkter och jag sitter hemma och äter istället. BLÄ! Smärta i axeln kan förträngas!
.
Men nu är det så att jag åker hem till Göteborg-Kungälv-Kode imorgon och då satan ska jag ha det bra. Mamma och pappa ska kramas på och lillebror ska jag inte släppa taget om på en dag! Så om någon vill träffa mig i helgen, hojta. Än finns det plats kvar i almanackan!
.
Ses imorgon kväll kära hemstad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0