endast de döda har sett krig ta slut.

Tog en lååång promenad, jag hade mina fotbollsskor och en fotboll med mig. Det var anledningen till att jag gick ut. Promenixade i precis en timme, gick förbi två fotbollsplaner och var verkligen rädd för att spela.
.
Sedan ställde jag mig bara på en gräsplätt och snörade på mig skorna. Skorna som förövrigt har en egen historia, om de ens kan kallas skor. De var inte mina vanliga mjuka fina känguruskinnskor utan de var ungefär lika mjuka som ett par jofaskridskor, var inte så lätt att leka med bollen men jag fick trixat en del och fick bort lite abstinens!
.
Nu har jag en anledning att gå och kolla fotbollsskor igen! Oh yea!
.
.
Har även varit ute på mindre joggingturer i veckan och det har fungerat bra. Har varvat jogging med promenad och visst känner jag att jag har ett knä, men just nu inget som stör mig överdrivet mycket. So here I go! Snart kanske jag vågar mig ut på längre löpturer än 30 min :)
.
Dagens rubrik är det Mr Platon som har sagt. Puss
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0