Försökskanin

I onsdags var jag försökskanin. Jag satt i Science Park och åt. De ska testa hur mätt man blir av att äta olika saker. De ska komma på nåt nytt sätt för överviktiga att gå ner i vikt. En sjuksköterska och en dietist håller i det hela.
.
Till frukost fick jag fil, smörgås och juice och jag skulle äta allt jag fick. Filen var väldigt sträv så jag antar att något var tillsatt.
.
.
Sedan var det lunch och middag och båda dem fick jag in och skulle äta tills jag kände mig behagligt mätt. Så då gjorde jag det!
.
.
Jag skulle varje halvtimma när handdatorn pep svara på 4 frågor, när jag kom hem på kvällen svarade jag varje timma till jag gick och lade mig. Dagen efter svarade jag en gång före och en gång efter frukost. Det var lätt och enkelt. Tre onsdagar till skall detta göras!
.
Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0