Jag saknar fotboll!

Igår hade jag en kanondag. Lunch med JP(kommer föralltid att vara det trots bröllop) , shopping med mamma och jennie, bio, Idol mys med familjen och ost och chex!
.
Idag har jag haft en ännu mer bra dag! Började med en promenad runt Kungälvs fästning med PH och sedan lunch på moodys med PH och Segvall. Blev hämtad på McDonalds av mina fina flickor Jenny och Sofi och så åkte vi till Hovås och kollade deras kvalmatch mor Norvalla. Matilda var grym och Hovås vann med 2-0. Mot div. 1!! Efter matchen åkte vi och åt pasta och mös och då kom även Jessica och var med.
.
Drog vidare mot Stenungsund och Jennys och Sofis sinnessjukt snygga lägenhet och spelade TP och BUZZ och mölade godis. ME LIKE!
.
Västkusten RULES!
.
Och eftersom det var perfekta förutsättningar för fotboll idag blev jag sugen, sugen, sugen! 16 grader , sol och gräsmatta. Jag måste komma igång igen, jag vill verkligen. Va fan gör det om jag skulle skada mig igen så länge jag får ha roligt?! Fotboll, fotboll, fotboll!! Äh, jag kommer inte att skada mig igen, får bygga upp mig ordentligt nu i vinter bara!
.
.
Någon som vet ett lag i Uppsala som skulle bli glad för en extra spelare??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0