Parkeringsregler

Idag ringde mamma, jag hörde inte så hon skicka SMS och när jag såg det ringde jag upp. Hon har blivit uppringd av en man som säger att vi har två P-böter på bilen. FAN!
.
Jag promenerar dit och det stämmer ju såklart. SATAN!
.
700 fucking kronor på biljäveln och jag tror jag smäller av. Vi har fått 7 p-böter sedn vi flyttade till Uppsala. OMG!
.
Så jag hoppade över middagen som vi skulle ha gått på idag och gick istället med våra mynt och växlade in på handelsbanken som två fattiglappar. Inte ens en dejt med de söta banktjäntemännen fick vi...och det skulle vi ha fått om vi var i USA!
.
.
685 kroner i mynt hade jag...
.
Tur att jag inte är riktigt lika bakom som tjejen i kvällens lyxfälla iaf!
.
Sedan har jag en allmän fråga...Borde man veta att det vid en vanlig p-skylt betyder 24 h?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0