Tävlingar.

Jag är en tävlingsmänniska även på internet. Jag tävlar i ungefär 10 tävlingar om dagen... Jag hoppas verkligen att jag ska vinna något ordentligs som jag vill ha eller något som jag kan sälja för dyra pengar till någon annan!
.
Då tänker Ni: men Sandra har du vunnit någon gång?? Och svaret är att Ja, det har jag faktiskt. I somras efter att jag varit i Norge körde jag igång med tävlandet. Under sommaren vann jag 1 biobiljett, 6 biljetter till flygbussen och i förra veckan kom ytterligare en vinst hem till mig på posten. En OBH Nordica Piano White Compact Blender. Jag tackar och bockar och blir sugen på att göra drinkar!
.
.
.
Blir ni sugna på att tävla är detta en grymt bra sida där många tävlingar kommer upp varje dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0