Vad är problemet..?


.
Har
haft en toppenkväll med fina sjuksköterskestudenter. Lagat Korv-stroganoff, spelat TP och sett på Bonde söker fru. När vännerna gått hem börjar motgångarna.
.
Sitter och skriver en dugga i andningshjälpmedel, datorn stänger av sig...kul. Kommer på att på datorn finns mitt osparade dokument med ett halv PM. OSKÖNT. Naturligtvis finns ingen automatisk återskapning gjord. Jippi, NOT!
.
Försöker få igång datorn men den är ju inte på humör, kommer igång och så dör den, ca 4 gånger.
.
Får ett mail från Tradera att min auktion är avstängd för att jag bryter mot copyrightlagen. VA FAN? Tydligen blivit kontaktade av tillverkaren och alla vi som hade anonser har blivit nedstängda...
.
Det var inte så hemskt farligt men jag blev knäckt och höll på att börja lipa. Svaga människa kontrollera dig!
.
Positivt idag:
Jag har satt upp en lampa i mitt rum, gillar att man kan se saker.
Har varit ute på joggingtur och förhoppningsvis bränt lite kalorier.
.
Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0