Baseball

Jag stannade hemma för jag börjar tidigt imorgon och har seminarium om njursvikt. Då ska jag kunna svara på frågor om det...typiskt att jag inte har gjort de dumma frågorna.
.
Jag har sett tre filmer. En med Kevin Kostner...Fields of dreams från 1989, rekomenderas ej om man inte är galet baseballintresserad och då menar jag spelare från 50-talet.
.
Foxes- en film med Cherrie Currie och Jodie Foster, ball och sådär lagom bra som en film från 1980 kan vara...
.
A league of teir own - en av mina absoluta favoritfilmer, Geena Davies, Tom Hanks och Madonna i en film om basball under andra världskriget. Filmer har allt, skratt, gråt och sport! Bra skådespelare, massa systerkärlek och bra story!
.
Åh. nej jag längtar inte alls efter att tillhöra ett lag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0