Försöksperson...

Jag ska vara försöksperson, de ska ta fram någon slags viktminskningsprodukt åt överviktiga och vill ha personer med högt BMI för att testa. Jag har anmält mig och idag var jag där på hälsoundersökning.
.
Jag fick reda på att mitt BMI var 24,7...kan ni fatta 24,7!
(NORMALVIKT: 20-25)
.
.
Jag är ett sådant fetto, jag vet inte vad jag ska göra åt det heller.
.
Hej jag heter Sandra och jag är överviktig. Sedan när de har tagit fram viktminskningsprodukten så kan jag ju äta den.
.
Jag ska vara på det stället 4 onsdagar i rad och då får jag mat där, svarar på frågor om hur mätt jag känner mig och så. Så jag kan ju utnyttja tiden till att sitta och plugga. Jag får även mat som jag ska äta dagen innan studien så jag kommer ju få en del mat gratis plus att jag får 2000 kr i värdecheckar på tex. HM och Ica... och nåt ska man väl ha för att man är en tjockis.
.
" I'm not completely worthless, I can be used as a bad example."

Kommentarer
Postat av: Anonym

tänk på att bmi inte visar muskler! ..and i know you are a musclegirl!! (jag menart!) kram Anna

2010-09-15 @ 19:36:33
Postat av: Sara

Hallå eller!!! Schysst me pengar o mat men seriöst Sandra, du e INTE överviktig du e muskulös!!! En av de snyggaste människor jag känner så GET LOST, DU E SKIT SNYGG!!!!

2010-09-16 @ 12:53:02
Postat av: Anonym

Jag blir ledsen när du säger att du är tjock, då det verkligen inte stämmer!! Du är skit snygg, rå smart, ödmjuk, varm och härlig. Ha så jäkla kul nu i helgen o kom tillbaka med massor av energi. LOVE U!! Puuzzz N

2010-09-23 @ 14:29:00
Postat av: Rory

Var kan man anmäla sig? Vill också vara med!

2010-10-11 @ 08:39:48
Postat av: lovisa

men bmi kan man inte lita på alla ggr. en kille på 170 kanske väger 100 kg men enbart har muskler, då klassas ju han också som överviktigt om man ska utgå efter bmi :)

2010-10-11 @ 09:33:09
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0